FANDOM

  • Valik akvaariumi jkala
  • Kui on hooldus kala?
  • Elupaik
  • Söötmine
  • Ennetav kontroll

Fännid akvaariumi kala – inimesed on erilised. Mitte igaüks on antud tunda armastust nende esindajatele чуждого mees veealuse maailma. Kuid väepealik jälgida nende elu meeldib, ehk kõigile. Igatahes, inimene, обративший oma pilku poole tank, ei jää ükskõikseks juurde парящим, nagu kaaluta, kalu taga klaas. Ütlevad, et selline mõtisklemine on kasulik vaimse ja füüsilise tervise ning väga kala tank seisab ja nagu maskott föön shui ja nagu moodne ja stiilne teema interjööri.

Nii et kui te mingil põhjustel on otsustanud panna kodus akvaarium ja lahjendada kala, siis on sul vaja on lause, mille kohaselt tuleb hoolitseda kala. Ja fakt on see, pange tähele tülikas, kuid see on seda väärt. Kahjuks, kasutusjuhend nahahooldus kala ei ole lisatud tank ja ise kalu. Nii et õppida hoolitseda kala tuleb, tuginedes kogemusi kogenud аквариумистов ja spetsiaalsed toetused. Pakume teile reeglistik, mis kergendab teie care ja kalaga.

Valik akvaariumi ja kala Edit

Hoolitseda sa pead mitte ainult kalad, vaid ka ise akvaariumi. Nii et mõtle hoolega, kas on vaja kohe osta on liiga suur akvaarium või alustada tasub teha väike. Üldiselt suurus ja seade akvaariumi oleneb otseselt sellest, kui palju ja milliseid kalu sa lähed seda sisaldada. Ja vastupidi, kui sul on juba aquarium teatud suuruse, siis osta on vaja ja sellele vastava suurusega kala. Lisaks tuleb meeles pidada, et sisu mõnede kalaliikide on vaja akvaariumi, mis on varustatud гротами ja kõikvõimalike varjupaikades. Eriti oluline on see, et kala, mis viib придонный elustiili.

Ja kui sul on juba akvaarium, siis valida kala tuleb eelkõige lähtudes oma suurusega. Kui akvaarium on väike, kala ja selles peavad elama keskmise suurusega. Ja siin on suur ja avar akvaariumi saab majutada ei ole kaugeltki mitte väikesed akvaariumi kala või sama suur hulk väikeste рыбешек.

Ostes akvaariumi kala, konsulteerige vajalike neil tingimustel sisu: vee temperatuur, tema jäikus ja happesuse kohta on vaja õhutamist, filtri sagedus vahetuses vee akvaariumi, aga ka sellest, mida ja kui tihti sööta kalu. Oluline teave on teave selle kohta, kui kaugele võivad rahulikult koos eksisteerida oma akvaariumi lemmik kala. Uuri, kas riski хищнических rünnakute üks kalaliik on teine, ja kas ning milliste midagi kalad eriline hooldus.

Koos akvaariumi ja kala, siis on vaja osta vetikad ja lisavarustust, mis aitab säilitada akvaariumi soovitud kalu mikrokliima ja kergendab teie nende eest hoolitsemine ja akvaariumi.

Kui on hooldus kala? Edit

Suures iga lause eest hoolitsemiseks аквариумными kala sisaldas oleks nimekiri vajalikke meetmeid ja tegevust oma osa, nimelt:

  • luua soodsad tingimused elupaik;
  • toetus mikrokliima parameetrite akvaariumi;
  • toitmine;
  • kontroll;
  • puhastamine akvaariumi.

Täiendavaid meetmeid, põhjuseks võib olla ravi kala. Selline hooldus on muidugi meetme stressi, kuid on täiesti võimalik: akvaariumi kala (nagu kõik elusolendid) erinevate haiguste suhtes vastuvõtlikud. Nii et oma kala ei ole välistatud sellised tervisehäired nagu kõikvõimalikud nakkuse levikust (infektsioon, parasiidid), haavandid, tuberkuloosi, samuti konkreetse haiguse akvaariumi kala. Ravi on tavaliselt taandub isolatsiooni haige isendi ja lisate vette ravimeid. Aga kui hästi hooldatud ja õigel sisu enamik akvaariumi kala jääb terve oma elu. Ja kuidas see peab olema hooldus, vaatame veidi lähemalt.

Elupaik Edit

Sinu akvaarium on kinnine ökoloogiline süsteem, elupaik kaladele. Kui säilitada vajalik, et kalade parameetrid on see keskkond, siis nad tunnevad end mugavalt, on võimalik vältida paljusid haigusi ja ei anna sulle ekstra vaeva. Kuidas hoolitseda kala sellest seisukohast? Mida on vaja teha, et säilitada soodsad tingimused olemasolu oma akvaariumi kala?

  • Iga päev tuleb kontrollida vee temperatuuri ja toetada just seda temperatuuri, mis on vajalik, et üht või teist liiki kalad.
  • Vett on vaja аэрировать ja filtreerida. Selleks on olemas spetsiaalne varustus.
  • Peale vee seisund mõjutab mitte ainult tema puhtus, vaid ka koosseisu, mis sõltub paljuski elus akvaariumi taimi. Täielik kasvu ja fotosünteesi vee taimed vajavad valgust, mis siiski on vaja ja kalu. Nii et aeg-ajalt ja sõltuvalt pikkusest päevavalguses vaja lisada akvaariumi valgustust.
  • "Halb" on võimalik teha vee mittevastavate tarvikud akvaariumi, mis on valmistatud plastikust ja tubakasuits. Nii et ärge räpakalt odavaid украшательствах ja ei suitseta (ei lase seda teistel) läheduses akvaariumi.
  • Perioodiliselt подливайте akvaariumi värsket vett ja aeg-ajalt puhastage ise akvaarium.

Nagu soovitavad kogenud aquarists, täielikult asendada vee akvaariumi ei tuleks. Vajadusel vahetuses, vett tuleb vaid eemaldada mustus ja praht koos akvaariumi põhja, kalla kaks kolmandikku vana vett ja vala värsket vett, mis peaks olema sama temperatuuri, jäikus ja happesuse, nagu endine.

Söötmine Edit

See on teine oluline punkt välja ühised reeglid, mis määravad igapäevane hooldus kala. Tavaliselt täiskasvanud akvaariumi kalu toidetakse üks või kaks korda päevas, ja maime – neli-kuus korda. Millist toitu – kuiv, elus või külmutatud sobib teie kalu, sõltub nende liigist. Kuid tavaliselt söödetakse kalu erinevad toidud ja valida üks, mis nad söövad meeleldi.

Oluline on otsustada, maht sööda, nii nagu kala ei saa liigtoitma, kuid ei ole vaja hoida peost suhu. Täpne maht sööda kala sõltub suurusest ja arvust asukate oma akvaariumi, nii et määrata teile seda vaja iseseisvalt. Et arvutada optimaalne maht sööda, sest kala esimese aeg vaja vaadata.

Sobiv "portsjon" on selline kogus toitu, mis kala on võimalik süüa viis-kümme minutit. Kui selle aja möödudes kala enam süüa, ja toit on veel jäänud, siis насыпали üleliigne. Need ülejäägid tuleb akvaariumist eemaldada. Kui kala söönud kogu sööda üle viie minuti jooksul ja jätkuvalt otsida, kui oleks veel поживиться, tähendab, насыпанная teie portsjon on liiga väike.

Ennetav kontroll Edit

Imelik küll, kuid hoolitseda kala akvaariumis on vaja ja meetod tavalise vaatluse teel. Lisaks jälgida seisundit vett, siis tuleb iga päev kontrollida kalad ja taimed. Lagunenud akvaarium taimed tuleb kindlasti ja koheselt kustutada ning kala märke haiguste kindlasti isoleerida. Siin on, mida teil tuleb hoiatada välimuses ja käitumises kala:

  • haavad, haavandid ja kasvajate organismis;
  • вставшая püsti kaalud;
  • katt ja märgatavaid plekke uimed ja saba;
  • asjatult выпученные silmad;
  • цисты (valge poolläbipaistev terad) чешуе;
  • depressioonist staatus ja kurnatuna kalaliik.

Selline kala tuleb siirdamist teise akvaarium, korraldades neile karantiini. Selle kohta, kuidas ravida kalu, tuleb konsulteerida ekspertidega, kuna ise diagnoosi panna algaja аквариумисту on piisavalt raske. Ja isolatsioon on vajalik, et haigus ei ole võib olla teisi kalu.

Suurpuhastus akvaariumi (kui hooldus kala ja ise akvaariumi õige) tehakse üsna harva. Kui aga selline vajadus möödas, siis kala siirdatud teine akvaarium, valatakse veega, puhastada seinad, põhi ja filter vee jaoks. Seejärel aquarium vala puhast vett ja käivitavad sinna kala.

Muidugi, eri tüüpi akvaariumi kalad vajavad erinevat tingimuste sisu. Aga algaja аквариумистам on kasulik meie lühike juhend koos võlvkelder üldised reeglid hoolitseda kala. Pea meeles, et kalad on elusolendid ja vajavad teie tähelepanu ja hoolt, ja olgu see hooldus on teile необременительным. Õnne!

Soovitame lugeda: Care ja kala

Also on FANDOM

Random Wiki