FANDOM

Papagoi on nüüd väga levinud linnuliha .Ta taltsutatud paarsada aastat tagasi.On vähe perekondi, kes ei hoidnud maja papagoi .Kui te otsustate on kodus karvased lemmiklooma, sa peaksid teadma põhireeglid selle sisu .Siis on tal elada õnnelikult, teile rõõmu.

esimese päeva papagoi kodus

1.     Enne ostu papagoi, vaja osta talle raku , seadmed ja toitu ta.Alles siis saab minna kõige lind.

2.     Umbes kaks kuni kolm nädalat papagoi tuleks karantiini .Kui sul on juba teised papagoid, ei püüdsin talle otse uuele üürnikule.

3.     Kui koju lind, ärge seda jõuga tegeleda, milles transporditakse.Just avab ukse ja viib rakkude ja viia need.Papagoid ta läheb ühest kohast.

4.     esmakordselt püüdke mitte häirida oma lemmiklooma , ei roni teda ja ei puutu, lase tal harjuda uue elutingimusi.Ära anna talle rohkem stressi.

5.     Mõtle papagoi kõlav nimi (nimed aitab artikkel papagoid poisid).

Sisu papagoi puuri

  • oma papagoi puuri peab olema järgmine inventar
    - söötmine, jootmine, suplemine, õrred.Lisaks sellele peab olema eluruumis

linnud jõe liiv, purustatud munakoorte ja süsi.Kõik see on vajalik õige seedimist oma lemmiklooma. Pane puuri papagoi tasandil silmad.Seega on teil silma lind.Ta harjub teiega.

  • Parrot Cage tuleb hästi kaetud, vaid otsese

päikesevalguse olla ohtlik lindudele.

  • Ärge pange puuri kohta eelnõud - papagoid sageli saagi külm.Aga ei ole

vaja panna lind kodus eemal soojusallikatest - akud, küttekehad.

  • vaja puhastada puuri päev.Tuleb puhastada mustusest,

prahist ja praht, mis oli kogunenud üle päeva.Lisaks asendada pesakond ja uhtmiskünadega koos minimaalse kuuma vee ja söögisooda, ka iga päev.

  • Kuu vaja kulutada puuris papagoi suurpuhastus .Selleks,

leotage lappi lahendus farmaatsia kummel või salvei ja pühkige kogu raku.

kord kolme kuu jooksul tegema puhasta eluaseme papagoi.Selleks võtab pehme vaht käsn, et lahendus ühes liitris vees ja kolm teelusikatäit söögisoodat.Kasta käsn lahusesse ja põhjalikult käsitleda kõiki.

Ärge lülitage liiga valju muusika tuba, kus on puuri papagoi.Ärge triikige papagoi, ta on hirmunud.Just õrnalt, vaikselt ja rahulikult rääkida oma lemmiklooma.

Mida papagoid süüa?

põhitoiduks oma karvased sõber teravilja segu , mida müüakse igal lemmiklooma poest.Midagi muud, et sa annad lind - on lisaks põhitoiduainete.Näiteks saab anda hirss, kaer, nisu, hirss, päevalilleseemned.Kuigi väga kiindunud papagoid ja päevalilleseemned, ei anna neid talle liiga palju.See võib kahjustada tervist papagoi.

kasulik, et ravida papagoi kasvama läinud tera , eriti külmal aastaajal.Asjaolu, et idandatud terad on vitamiini allikas E. Let idandatud terad väikestes kogustes üks kord päevas - hommikul.

pöörama erilist tähelepanu kvaliteedile teravilja ostis oma lemmiklooma.Vastasel juhul ta võib mürgitatud ja surevad.Vaata, ei näinud, kas teravilja- segu vormi, kas halba lõhna.

1.     Lisaks võib meelitada papagoi lehed ja varred mõned taimed.See võib olla võilill, salat, spinat, lutsern, ristik ja tavaline roheline muru.Koguda rohelised taimed toituvad papagoi peaks olema sõiduteest eemal.

2.     kasulik lõbustama oma suleliste lemmiklooma roheline taimne jahu.Selleks on vaja koguda värskeid taimi, kuivatage neid ahjus, lihvima jahu ja anda papagoi.

3.     oma lemmiklooma töödeldud puuviljad ja marjad.See on kasulik.Kuid olge valmis selle eest, mida nad söövad neid rõõm või üldse mitte.

4.     väga kasulik papagoi muna segu.Et oleks, kokk kõvaks keedetud muna, peeneks hakkida.Lisa muna peeneks riivitud porgandit ja natuke leivapuru.

5.     Vesi oma papagoi pakutakse ainult lahendada.Kui vesi seisab paar päeva - see kaob kõik saasteained.

Ärge unustage, et kehv toitumine oma lemmiklooma - otsene tee seedehäired.Ja et stress ja haigus oma lemmiklooma.

haigused papagoid

Papagoid , nagu kõik elusolendid, liiga, võib haigestunud .Mõtle levinumaid haigusi.

  • külm.
    peamised sümptomid, mis oma papagoi külma - silmapõletik,

hingamisraskused, nohu, aevastamine.Ravida oma lemmiklooma, siis on vaja panna infrapuna lamp, nii et see paistis otse raku.Kui selline lamp sa ei ole, sobivad ja korrektsed. papagoi haigus.Sümptomid - kõhulahtisus, hingeldus, pisaravool, nohu.Treat ennast - see on praktiliselt võimatu, kuid kui te - veterinaararst.Vastasel juhul keelata laste läheneda karvaga lemmiklooma, ja nii kiiresti kui võimalik, konsulteerige arstiga.

  • kõhulahtisus.
    Sümptomid - muutused sõnniku järjepidevus, papagoi istub põrandale

raku.Kui te mingil põhjusel ei saa arsti juurde, saate teha järgmist.Pesta lemmiklooma anus, anna talle infusiooni kummel.Lisaks eemaldada kõik toidu rakust ja vala ainult kergesti seeditav.

  • mürgistus. Kõik

toimub väga kiiresti.Sa isegi ei olnud aega märgata sümptomeid, kuidas teie papagoi sureb.Seega, et vältida sellist olukorda, ei ole kunagi ruumis, kus on lind puuris õhuvärskendajad, värvid, deodorandid.Mitte kasutada ruumis ja värvi suitsu.Lisaks mürgistuse põhjustajaks võib olla defektne feed.

kõige levinum põhjus haigus ja surm lindude koduloomadel on täitmata jätmisel põhireeglid hooldus, hooldus ja toitumine papagoi.Seega, kui sa püüad jääda need eeskirjad - sa papagoi live kaua aega, ja sinust saab tõeline sõber!

http://beautywmn.com/et/pages/316767

Also on FANDOM

Random Wiki